Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclame Oldtimerdrop van de buis

Dropfabrikant Van Slooten heeft een van zijn reclames voor Oldtimerdrop van de buis gehaald. In de reclame wordt een oud filmpje gebruikt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De man uit de spot blijkt in de Tweede Wereldoorlog zelfmoord te hebben gepleegd. Hij werd herkend door een collega die vervolgens nrc.next belde met het verhaal van de zelfmoord. Na de publicatie in die krant reageerden veel mensen boos op de reclame van de Oldtimerdrop.

related partner content for mobile comes here

Vicepresident Jurgen van Krevel van moederbedrijf Concorp betreurt de gang van zaken. 'Wij hebben nooit de bedoeling gehad om mensen te kwetsen. We willen gewoon een lekker dropje in de markt zetten.' Volgens hem kreeg het reclamebureau dat de spots voor Oldtimerdrop maakt beelden van de NOS. 'Je verwacht dan niet dat er zo'n verhaal aan de goochelaar kleeft', aldus Van Krevel.

Bron: ANP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in