Alko Media komt met 'WK voetbalradio'


Bedrijven en organisaties kunnen hun doelgroepen zo 'WK Radio' bieden, op hun eigen website en onder hun eigen merk. Uitzenden is ook mogelijk via diverse landelijke online portals. De streams van de uitzendingen zijn te ontvangen via bijna alle typen mobiele telefoons.
De WK-stations worden voorzien van WK nieuws, updates, interviews, reportages, actuele speelschema’s en het weer in Zuid-Afrika. Ook is er plaats voor het reguliere nationale en internationale nieuws. Elk station krijgt een onderscheidend WK muziekformat en per WK station wordt een eigen unieke vormgeving geproduceerd, zo belooft Alko Media eigenaar Alex Kok.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKok zegt in gesprek te zijn met verschillende partijen - concertorganisatoren, uitgeverijen en sportorganisaties - over hoe branded radio voor hen toegepast kan worden. 'Zij zien de toegevoegde waarde van het concept branded radio voor hun merk. Ook internationaal is er interesse in de concepten die we kunnen bieden.' Kok noemt branded radio zeer geschikt om gedurende een bepaalde tijd speciale acties of promoties onder de aandacht te brengen, of om voor een langere periode een dynamisch middel te hebben om je doelgroep te binden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid