ACNielsen introduceert Media Evaluatie Service
Mediabestedingen zijn vaak een van de grootste kostenposten in een organisatie. Het is waarschijnlijk dat voor veel fabrikanten de uitgaven de afgelopen maanden zijn gestegen in verband met de prijzenoorlog. Ondanks de hoge investeringen werden mediabestedingen in het verleden niet vaak goed verantwoord. Daardoor is het niet bekend wat zij (financieel) opleveren.
Volgens ACNielsen wil de Media Evaluatie Service de sales respons op mediacampagnes isoleren en kwantificeren en biedt klanten dus de mogelijkheid om het effect van de media-investeringen te beoordelen. Het is mogelijk om voor verschillende media (TV, pers, radio) analyses uit te voeren. Het effect op de verkopen kan worden geleverd tot op copy niveau, waarmee de service een tool is om de effectiviteit van mediabestedingen te verbeteren.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe nieuwe service is een aanvulling op de evaluatieservices die ACNielsen biedt op het gebied van prijs en promoties. ACNielsen, een bedrijf van VNU, is wereldleider op het gebied van marketinginformatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid