Overslaan en naar de inhoud gaan

ACNielsen introduceert Media Evaluatie Service

De afdeling Modelling & Analytics van ACNielsen (Nederland) B.V. heeft onlangs de nieuwe Media Evaluatie Service voor de Nederlandse markt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mediabestedingen zijn vaak een van de grootste kostenposten in een organisatie. Het is waarschijnlijk dat voor veel fabrikanten de uitgaven de afgelopen maanden zijn gestegen in verband met de prijzenoorlog. Ondanks de hoge investeringen werden mediabestedingen in het verleden niet vaak goed verantwoord. Daardoor is het niet bekend wat zij (financieel) opleveren.

related partner content for mobile comes here

Volgens ACNielsen wil de Media Evaluatie Service de sales respons op mediacampagnes isoleren en kwantificeren en biedt klanten dus de mogelijkheid om het effect van de media-investeringen te beoordelen. Het is mogelijk om voor verschillende media (TV, pers, radio) analyses uit te voeren. Het effect op de verkopen kan worden geleverd tot op copy niveau, waarmee de service een tool is om de effectiviteit van mediabestedingen te verbeteren.

De nieuwe service is een aanvulling op de evaluatieservices die ACNielsen biedt op het gebied van prijs en promoties. ACNielsen, een bedrijf van VNU, is wereldleider op het gebied van marketinginformatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in