Overslaan en naar de inhoud gaan

24 uur in de Flow voor het goede doel

Op 6 februari aanstaande starten zes innovatieteams van verschillende bedrijven aan Flow24, een creatieve marathon van een etmaal.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Teams van SNS bank, PostNL, Zorg & Zekerheid, Blauw, Decos en Heijmans ontwikkelen in dit etmaal zonder slaap een new businessidee, dat zowel hun bedrijf, hun klanten als de maatschappij verder zal helpen.

related partner content for mobile comes here

Flow24 is afgeleid van de Hacketlon’s in Sillicon Valley, waar programmeurs 48 uur lang tegen elkaar strijden om het mooiste programma te maken.

De Beukelaar Groep en de  hebben de handen ineen geslagen om dit event te organiseren en van uur tot uur te begeleiden. Blauw Research zorgt voor de begeleiding op het gebied van onderzoek.

In zes blokken van vier uur is er afwisselend tijd voor ontspanning, inspiratie en creatieve workshops om te komen tot een concreet actieplan. De teams starten op de Startup Campus van de Erasmus Universiteit in de Science Tower in Rotterdam, werken ’s nachts door op S(t)randplaats Nederzandt van De Beukelaar Groep in Noordwijk en gaan ’s ochtends naar Blauw Research voor de validatie van de ideeën.

Het vervoer gaat met de KwiBus, een bus waarin muziek wordt gedraaid zodat de deelnemers niet inzakken.

De apotheose is vrijdagmiddag in de vorm van een eindpresentatie in Theater Walhalla in Rotterdam. Hier is dan tevens de lancering van het boek "Flow" van Rijn Vogelaar (foto), zijn tweede deel van de .

Opbrengsten van dit etmaal worden aan een goed doel geschonken. Het event is te volgen via .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in