Overslaan en naar de inhoud gaan

Arno de Jong van Eredivisie naar De Lotto

Arno de Jong stapt over van Eredivisie Media & Marketing CV naar De Lotto, waar hij marketingdirecteur wordt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Jong (1970) begint per 1 april. Sinds 2009 is hij werkzaam als directeur media & marketing bij Eredivisie Media & Marketing CV. Daarvoor werkte hij bij AD Nieuwsmedia en PcM Uitgevers.

Bij De Lotto volgt hij Randall van Thiel op. De Jong wordt in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor de marketingdoelstellingen van de producten Lotto, Eurojackpot, Lucky Day, Toto en Krasloten.

related partner content for mobile comes here

De Jong: &;De Lotto heeft een vijftal krachtige merken en een uitstekende uitgangspositie om goed in te springen op de belangrijke ontwikkelingen in de kansspelmarkt. Van digitalisering tot opening van de markt. Het is een geweldige uitdaging om hieraan mijn bijdrage te kunnen leveren.&;

Onlangs dat de Staatsloterij en De Lotto in gesprek zijn over een fusie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in