Overslaan en naar de inhoud gaan

Vier Nederlandse winnaars conversie award

Bij de internationale WichTestWon awards zijn vier Nederlandse cases in de prijzen gevallen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De WichTestWon awards is de enige award show ter wereld voor het vakgebied van conversie optimalisatie. Van de 160 inzendingen, zijn er vier Nederlandse caes in de prijzen gevallen. Nederland loopt daarmee voorop op het gebied van conversie optimalisatie. Van de winnende cases was 44% afkomstig van buiten de VS.

related partner content for mobile comes here

Blue Mango Interactive won in de categorie ‘Subscription Sites’ goud voor de meest effectieve A/B test op de homepage van Miljoenenspel (onderdeel van de Staatsloterji). Tijdens deze A/B test werden drie varianten getest van de homepage. De winnende variant realiseerde een conversiestijging van 50% in abonnementen verkoop en 17% in verkoop van losse loten. Deze variant verschilde op één punt met de originele homepage: doordat er statische buttons werden getoond in plaats van buttons die pas na een mouse-over te zien waren. 

De andere Nederlandse winnaars zijn Djoser (Bureau: Traffic4u), ING Nederland (Bureau: n.v.t. in house getest) en Miss Lip Gloss (Bureau: De Nieuwe Zaak). Een overzicht van alle winnaars plus een mogelijkheid om de cases te bekijken (inschrijven verplicht) vind je .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in