Overslaan en naar de inhoud gaan

Bindinc maakt nieuw ledenmagazine voor PCOB

Bindinc. ontwikkelde voor de ouderenorganisatie PCOB (Protestants Christelijke Ouderenbond) een nieuwe redactionele formule en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het nieuwe magazine vertegenwoordigt de waarden van de PCOB. De leden moeten zichzelf erin herkennen en zich omarmd en gesteund voelen door de PCOB. De PCOB-pijlers -belangenbehartiging, samen ontmoeten en individueel ledenvoordeel- zijn stevig in de formule verankerd.  

related partner content for mobile comes here

Het fundament van het magazine wordt gedragen door de drie perspectieven: Verdieping, Verbreding en Verbinding. Daarmee probeert het magazine de brug te slaan naar de identiteit van de PCOB.

Els Hekstra, directeur PCOB: “De vereniging PCOB wil met dit vernieuwde magazine niet alleen bij de tijd blijven, maar vooral ook haar leden centraal stellen. Omdat Perspectief letterlijk bij alle leden op de deurmat valt, is het vernieuwde blad hét middel om de verbinding aan te gaan en te ervaren. Mijn wens is dat het blad onze leden uitnodigt om met leeftijdsgenoten en anderen in gesprek te gaan over de meerwaarde van het PCOB-lidmaatschap als belangenbehartiger voor senioren. Mede dankzij de nieuwe formule van Bindinc. spat dit van de pagina’s.”

Perspectief verschijnt 10x per jaar in een oplage van 85.000 exemplaren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in