Overslaan en naar de inhoud gaan

Verhoeff weg bij Reed Business

Paul Verhoeff verlaat per 1 oktober Reed Business.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Verhoeff is managing director in Amsterdam en verantwoordelijk voor onder andere Elsevier Weekblad. Hij was ruim 15 jaar actief binnen het bedrijf, waarvan de laatste 6 jaar als lid van de directie. De taken van Verhoeff worden grotendeels overgenomen door Marianne van Leeuwen, ceo van Reed Business.

related partner content for mobile comes here

Verhoeff over zijn vertrek: 'Ik heb een fantastische tijd gehad bij Reed Business, maar ga nu voor een uitdagende volgende stap in mijn loopbaan. Ik kijk met heel veel plezier terug op de samenwerking met mijn teams en de samenwerking met onze klanten.'

Van Leeuwen vindt het 'erg jammer' dat Verhoeff Reed Business gaat verlaten. 'Paul heeft een enorme drive en werklust en een grote kennis van de markten waarop zijn teams actief zijn.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in