Overslaan en naar de inhoud gaan

Veertig kandidaten strijden om Eva 2005

Voor de Eva 2005, de nationale event awards, zijn veertig kandidaten voorgedragen, waaronder Rabobank, Philips, KLM, Heineken, KPMG en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens initiatiefnemer Stichting Excellent Event werden nog niet eerder zoveel kandidaten voorgedragen voor de Eva, die in april voor de vijfde keer wordt uitgereikt. De Eva gaat naar opdrachtgevers die de effectieve kracht van het event als communicatie-instrument onderkennen en die durf en inzicht tonen om voor creatieve concepten te kiezen.

related partner content for mobile comes here

De jury, bestaand uit Wim de Vries (Het Strategem, voorzitter), Guus Lakeman (Unlimited), RenÈ Nelissen (Sodexho), Shula Rijxman (IdtV), Frans van Steenis (Deloitte) en Mildred Hofkes (NovaMedia/Nationale Postcode Loterij), maakt in maart de nominaties bekend.
De genomineerde cases zijn te bestuderen tijdens de Eva Kijkdagen op de beurs Evenement 2005 in Jaarbeurs Utrecht op 23 en 24 maart. Verder is op een overzicht van alle kandidaten en inzenders te vinden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in