
Het nieuwe tv-bedrijf gaat nieuws- en actualiteitenprogramma's maken. Ook wordt er gewerkt aan een tv-versie van Volkskrant-katern de Verleiding. De Volkskrant was al eerder betrokken bij programma's als Het Groot Dictee der Nederlandse Taal en De Grote Geschiedenis Quiz.
De samenwerking met Palazzina moet ervoor zorgen dat het niet bij incidentele uitstapjes naar tv blijft, maar dat de krant structureel ‘haar kennis multimediaal en vernieuwend' kan aanwenden.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe Volkskrant was al diverse keren benaderd door televisiebedrijven. Hoofdredacteur Pieter Broertjes maakte er in het verleden geen geheim van zijn vleugels naar televisie uit te willen slaan. Toch heeft de krant Palazzina zelf uitgezocht, omdat het 'wat doelstelling en signatuur past bij de identiteit van de Volkskrant'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee