Overslaan en naar de inhoud gaan

Tribes-ceo speelt opnieuw hoofdrol in eigen campagne

Voor deze campagne kroop Eduard Schaepman letterlijk in de huid van de Nieuw-Zeelandse Maori.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het -kantorennetwerk wordt in hoog tempo uitgerold. Na Eindhoven, Rotterdam en Capelle a/d IJssel maakt Tribes met de campagne bekend welke ‘tribe’ zijn intrek neemt in de nieuwe vestiging in Den Haag.

related partner content for mobile comes here

Opnieuw speelt Eduard Schaepman, oprichter van Tribes, zelf de hoofdrol in de campagne. Voor zijn rol heeft hij zich laten fotograferen met een ‘Ta Moko’, de traditionele gezichtstatoeage van de Maori.

‘Traditionele stammen hebben veel rituelen en gewoontes, waar de mobiele werkers van nu - de business nomads - veel van kunnen leren. Om deze reden is elke Tribes-vestiging geïnspireerd op één van de 34 oude stammen over de hele wereld’, aldus Schaepman.

De campagne is ontwikkeld door en vanaf 27 augustus te zien op abri’s in de omgeving van Den Haag.

Credits
Bureau: The Communication Company
Strategie: Cees Faes
Creatie: Kees Albers & Josien de Bruin
Account: Bram Verbogt
Fotografie: PEEK Creative Studios

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in