Overslaan en naar de inhoud gaan

Stephan van Velthoven naar Team Vier

Hij begint er als onderzoeksdirecteur.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Stephan werkte als onderzoeker bij De Telegraaf en als hoofd media-onderzoek bij Veldkamp. Vervolgens gaf hij leiding aan het team van het media kenniscentrum bij mediabureau Kobalt. De afgelopen 5 jaar werkte hij als insights director bij Ipsos.

related partner content for mobile comes here

Stephan van Velthoven: ‘Na een groot en internationaal georiënteerd bureau als Ipsos heb ik juist heel bewust voor Team Vier gekozen. Ik ken de directie al wat langer en ben opnieuw aangenaam verrast door de persoonlijke en ondernemende aanpak, de flexibiliteit en het maatwerk dat aan klanten wordt geleverd. De betrokkenheid die daarin wordt getoond spreekt me erg aan. Ik ga mijn ervaring, enthousiasme en creativiteit inzetten om mede invulling te gaan geven aan de ambities op verdere groei en vernieuwing bij Team Vier. Ik vind het altijd erg prettig om zo flexibel mogelijk op de nieuwste ontwikkelingen in te spelen en klanten daarop gericht te bedienen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in