Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoogmoed komt letterlijk voor de val in nieuwe Klaverblad-commercial

BVH lanceert de nieuwe commercial van de verzekeringsmaatschappij.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de film zien we een ambitieuze jongeman tijdens zijn sollicitatiegesprek bij . Hij zit strak in pak en is wellicht iets te zelfverzekerd. Naar eigen zeggen heeft hij veel ervaringen met agressieve verkoop en draait het om het scoren van klanten en targets.

related partner content for mobile comes here

Een mindset waar Klaverblad zich niet mee wil associëren, aangezien de jongeman een shot later weer in de lift staat. Klaverblad wil met de commercial laten zien dat zijn producten juist degelijk en betrouwbaar zijn. Daarmee zegt de verzekeringsmaatschappij het belang van de klant voorop stellen bij het ontwikkelen van verzekeringen.

Vanaf 24 augustus is de commercial te zien op televisie en online. Op 7 september gaat naast de tvc, een bijpassende radiocommercial in première.

Credits
Bureau: BVH
Strategie: Jeroen Kaal
Art/Copy: Maarten Bakker, Peter van Zijp
Account: Anne-Britt van Uchelen
Mediabureau: Stroom mediacommunicatie
Productiemaatschappij: Hazazah
Regie: Wim van der Aar
Productie: Cynthia Fidder

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in