Hi-Tec selecteert Khanna\Reidinga voor ‘global creative duties’


Khanna\Reidinga (K\R) wordt verantwoordelijk voor alle advertising en branding van het 40-jarige merk.
Hi-Tec Sports – met 400 medewerkers en een wereldwijde omzet van 250 miljoen dollar - wordt gedistribueerd in 100 landen en heeft vestigingen in Engeland, Amerika, Canada, Zuid-Afrika, Spanje, Frankrijk, Duitsland en de Benelux.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSK\R is gevraagd om de merkbekendheid te vergroten en nieuwe producten te introduceren in de snel groeiende outdoor- en wandelcategorie.
Hi-Tec Global Marketing Director Patrick Boom licht toe: ‘K\R heeft laten zien dat ze onze waarden en ambities echt begrijpen. Samen zullen we de volgende stappen zetten om een wereldwijd erkend en nog succesvoller merk te worden.’
Veelbekroond is de Hi-Tec viral Liquid Mountaineering van Czar-regisseur Willem Gerritsen uit 2010:
Walk on water (Liquid Mountaineering)
Afgelopen najaar ontwikkelde en produceerde This that + the other het online documentaire project 'The Walkumentary Series' voor Hi-Tec.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid