Overslaan en naar de inhoud gaan

Grolsch tekent drie jaar bij als hoofdsponsor Zwarte Cross Festival

'Grolsch en de Zwarte Cross zijn synoniemen.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bierbrouwer Grolsch – die dit jaar 400 jaar vakmanschap en karakter viert – blijft hoofdsponsor van het Zwarte Cross Festival. Het contract is met ingang van 2016 met drie edities verlengd. Grolsch zal tevens de exclusieve bier- en drankenleverancier blijven van het Zwarte Cross Festival en het kleinschalige Achterhoekse festival Mañana Mañana.

related partner content for mobile comes here

De Zwarte Cross en Grolsch hebben beiden hun oorsprong in Oost-Nederland en zeggen zich sterk verbonden te voelen met deze regio. Gisela Rule, marketingdirecteur bij Grolsch: &;Grolsch en de Zwarte Cross zijn synoniemen – het is moeilijk het een zonder het ander voor te stellen. Als het meest karaktervolle bier van Nederland vinden we het geweldig om ons partnership met het meest karaktervolle festival van Nederland opnieuw te verlengen.&;

Het Zwarte Cross Festival wordt sinds 1997 in de Achterhoek gehouden en had in 2015 197.500 bezoekers. Het festival wordt jaarlijks georganiseerd door De Feestfabriek Alles Komt Goed BV. Grolsch: &;Wat dit festival uniek maakt is de ludieke mix van motorsport, muziek, theater, stunts, spektakel en humor.&;

Jaarlijks werken Grolsch en de Zwarte Cross samen om activiteiten te bedenken voor de bezoekers van het festival. De brouwer: &;Denk bijvoorbeeld aan de “Krattedraal” waarbij in 2013 een kathedraal werd nagebouwd met Grolsch bierkratten. Ook dit jaar hebben we weer een speciale invulling geven aan de Grolsch Undercover tent.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in