Overslaan en naar de inhoud gaan

Exact sponsort Formule 1-coureur Max Verstappen

‘Never Stop Improving’ wordt in de campagnes met Verstappen de boodschap
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Max Verstappen, de grote belofte van de Formule 1, heeft een persoonlijke overeenkomst getekend met Exact. De basis voor het partnership vormen de mentaliteit, de ambitie en de drive van zowel de coureur als het bedrijf om de wereldtop te behalen. Exact wil een top-3-speler worden op het gebied van bedrijfssoftware in de cloud voor het mkb. De zeventienjarige Verstappen behoort nu al tot de beste coureurs die Nederland heeft voortgebracht.

related partner content for mobile comes here

Never Stop Improving

Erik van der Meijden, ceo Exact: ‘Max past perfect bij onze daadkrachtige mentaliteit en die van onze klanten. Om succesvol te zijn in de sport en in het bedrijfsleven is het noodzakelijk om altijd te blijven verbeteren. Dat element – ‘Never Stop Improving’ – is iets wat we zullen benadrukken in de wereldwijde marketingcampagnes van Exact, waarin Max het gezicht wordt.’

Het leven van de fans

Verstappen werkt op creatief gebied samen met design- en onderzoeksinstituut FreedomLab rond community-activatie, om een bredere relevantie te verkrijgen in het leven van zijn fans. Deze samenwerking is erop gericht om het domein van professionele sport, gezondheid en ondernemerschap verder te ontwikkelen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in