Overslaan en naar de inhoud gaan

McDonald's brengt emojis tot leven

We Are From L.A. ontwikkelde de Franse McDonald's-campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe film van speelt zich af in een zonnige wereld, waarin iedereen een geanimeerd &;emoji-hoofd&; heeft. Met de productie van Pharrel Williams&; videoclip &;Happy&; scoorde We Are From L.A. internationale bekendheid en inmiddels werkt het productiebureau voor klanten als Air France en Evian.

related partner content for mobile comes here

&;Venez comme vous êtes&;
De pay-off van de commercial luidt vrij vertaald: &;Kom zoals je bent&;. De film volgt een personage dat op weg is naar de McDonald&;s. Onderweg komt hij allerlei verschillende personages tegen met een &;emoji-hoofd&;. Zo zitten een paar zonnebrildragers achter het stuur en hebben de kapper en de bouwvakker een eigen emoji.

Eenmaal aangekomen in de McDonald&;s zien we de emojis veranderen per actie, zoals bij het jongetje dat een patatje pikt. Na zijn actie verandert zijn gezicht van een &;ondeugend koppie&;, naar een engel-emoji.

De commercial wordt begeleid door een remake &;Video Killed the Radio Star&;, de hit van the Buggles uit de jaren tachtig.

McDonald&;s is niet de eerste die emojis de hoofdrol geeft in een campagne. Eerder maakten ;s (winnaar in Cannes afgelopen jaar) en een commercial met emojis.

;s

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Agency: BETC Paris
Client: McDonald&;s
Director: We Are From L.A.

Bron:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in