Overslaan en naar de inhoud gaan

Edelman Amsterdam trekt Hope Kitterman (VS) en Steven Heywood (VK) aan

Bureau wil internationaal diensten aanbod verstevigen
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Edelman Amsterdam verstevigt zijn internationale karakter en dienstenaanbod met het aantrekken van Hope Kitterman (Verenigde Staten) en Steven Heywood(Verenigd Koninkrijk).

related partner content for mobile comes here

Kitterman is aangesteld  senior accountmanager in het digital team  en gespecialiseerd in digitale campagnes voor consumenten- en technologiemerken. Heywood gaat aan de slag  als hoofd van het energiesectorteam. Hij brengt 12 jaar ervaring in corporate, crisis- en thoughtleadershipprogramma’s met zich mee.

Fellows 

Hiervoor werkte Kitterman een jaar bij Edelman in Singapore, als onderdeel van het Global Fellows Program, waar ze naar was uitgezonden namens Edelman San Francisco. Zij heeft zowel in de VS als Azië-Pacific internationale merken als Levi&;s, PayPal, Volkswagen en Symantec geadviseerd op het gebied van productlanceringen, digitale crisis en strategieën, partnerships en contentcreatie.

Complexe reputatiecampagnes 

Heywood was  drie jaar  hoof corporate communicatie bij eBay in Engeland, waar hij het eerste pan-Europese thought leadershipprogramma van het bedrijf leidde en verantwoordelijk was voor de crisiscommunicatie rondom een aantal high-profile incidenten. Hij begon zijn carrière bij het ministerie van Defensie van de Britse regering en werkte vervolgens bij het persbureau van McDonald&;s, H+K Strategies en Weber Shandwick. In die jaren leidde hij complexe reputatiecampagnes voor klanten als ExxonMobil, EDF Energy en Statkraft.

Uitwisseling

Eerder Erica Isaacson van de vestiging in Chicago aan en Deepika Nookala uit Bangalore, India. Het &;laat zien dat Edelman als werkgever uitwisseling van expertises ondersteunt en faciliteert&;, aldus Anneloes Roeleveld, corporate director bij Edelman Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in