Overslaan en naar de inhoud gaan

Bureau zoekt beste briefing en gaat ermee aan de slag

Canday en partners zoeken marketeers met bijzondere marcomopdracht en staan samen garant voor de €100.000,-
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reclamebureau Canday heeft een Creative Challenge uitgeschreven waarmee het marketeers wil uitdagen een ultieme briefing te schrijven. Tijdens Adfo Live 2015 wil het de rollen omkeren en de beste briefing omzetten in een uitgevoerd concept. Aan de kunnen alle marketeers deelnemen die denken over een uitzonderlijke, goede of bijzondere briefing te beschikken.

related partner content for mobile comes here

Ban breken
‘Normaal gezien zijn het creatieve bureaus als Canday, die van longlist naar shortlist naar gewonnen pitch gaan. Maar nu zijn de opdrachtgevers aan de beurt. Wij challengen alle merken van Nederland met de beste briefing te komen’, aldus Hans Vermeulen van Canday. ‘Het mag een campagneopdracht zijn. Maar creativiteit reikt natuurlijk verder.’

Om in aanmerking te komen, wordt marketeers gevraagd een een, waarbij creativiteit de ban moet breken voor het merk. Vermeulen: ‘En scoor pluspunten met lef, ambitie en visie. Doe mee en vul uiterlijk 15 augustus het briefingsformulier in. De winnaar wordt dan op 15 september tijdens Adfo Live gekozen.’

Naast Canday werkt het bureau voor deze Creative Challenge met een aantal partners samen waaronder Adfo Live, Adfo Groep, Lukkien en Blue Field Yield Agency. Zij staan samen garant voor de €100.000,- die de winnaar kan winnen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in