Overslaan en naar de inhoud gaan

Boondoggle Leuven maakt docuserie voor Primus

In ‘Free Spirits’ portretteert Primus enkele eigenzinnige zielen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarmee doelt het Belgische biermerk op mensen die hun eigen weg volgen en bewuste keuzes maken in het leven. Zij kiezen er niet voor om in de rij te lopen, maar om hun passie na te jagen.

related partner content for mobile comes here

De eerste docu van de serie gaat over Angelo, een eigengereide surfer die zijn eigen surfplanken maakt en verkoopt. Het verhaal van Angelo wordt niet alleen verpakt in een commercial, maar zal ook zijn digitale vertaling krijgen in bannering, pre-rolls en een langere versie op het YouTube-kanaal van Primus.

De overige verhalen zullen later deze maand online worden gepubliceerd.

Angelo&;s sidestory:

Credits
Campaign manager: Sofie Jossart
Account director: Jonas Moors
Creative direction: Niels Schreyers
Creatives: Niels Schreyers, Yannick De Haes
Design: Sven Verfaille
Strategic planners: Sander Janssen, Maarten Van Herck
Video production:
Director : Wim Bonte
Productiehuis : Hotel Hungaria
Production coordination: Doris De Smet

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in