Boondoggle Leuven maakt docuserie voor Primus


Daarmee doelt het Belgische biermerk op mensen die hun eigen weg volgen en bewuste keuzes maken in het leven. Zij kiezen er niet voor om in de rij te lopen, maar om hun passie na te jagen.
De eerste docu van de serie gaat over Angelo, een eigengereide surfer die zijn eigen surfplanken maakt en verkoopt. Het verhaal van Angelo wordt niet alleen verpakt in een commercial, maar zal ook zijn digitale vertaling krijgen in bannering, pre-rolls en een langere versie op het YouTube-kanaal van Primus.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe overige verhalen zullen later deze maand online worden gepubliceerd.
Primus Free Spirits Angelo Extended NL
Angelo's sidestory:
Primus Free Spirits Angelo Sidestory NL
Credits
Campaign manager: Sofie Jossart
Account director: Jonas Moors
Creative direction: Niels Schreyers
Creatives: Niels Schreyers, Yannick De Haes
Design: Sven Verfaille
Strategic planners: Sander Janssen, Maarten Van Herck
Video production:
Director : Wim Bonte
Productiehuis : Hotel Hungaria
Production coordination: Doris De Smet
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid