Overslaan en naar de inhoud gaan

Bookit kiest voor realtime marketing bureau Ematters

Aan de bureauselectie ging een strategische en creatieve competitie vooraf tussen zeven bureaus.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau uit Amsterdam gaat Bookit  ondersteunen bij al haar online marketingcampagnes, zowel strategisch als operationeel, op het gebied van search engine en display advertising, eCRM en marketing automation.

related partner content for mobile comes here

Met bijna een miljoen gasten per jaar en meer dan tweeduizend hotels en 550 bungalowparken is Bookit marktleider in korte hotel- en bungalow vakanties. Naast Weekendjeweg.nl vallen ook BungalowS.nl, Nachtjeweg.nl, BungalowTrips.nl, Weekendjeweg.be en Kerstmarkten.nl onder de Bookit holding.

&;Ematters heeft in de pitch aangetoond zich het beste te kunnen inleven in ons businessmodel. Daarnaast zijn zij door hun full service-insteek in staat de connectie te maken tussen onze paid en owned kanalen en zo het maximale resultaat uit onze budgetten te halen,&; aldus commercieel directeur Ed Trentelman.

Ruben Niet, commercieel directeur Ematters: &;We zijn trots dat wij als sterkste partner uit de pitch naar voren zijn gekomen en kijken uit naar de verdere samenwerking met Bookit. De ambities en het vertrouwen in elkaar zijn groot en we hebben in korte tijd inmiddels al mooie resultaten geboekt.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in