TBWA\ ontwikkelt campagne van gebroken fietssloten
Met de outdoor-uitingen introduceert AXA een nieuw fietsslot: de AXA Victory.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het fietsslotenmerk brengt naar eigenzeggen het 'sterkste fietsslot' op de markt. Het ringslot is volledig rondom gelast en voorzien van een extra geharde beugel.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
TBWA\ focust zich met de campagne op de kracht van het slot. Openbreken is vrijwel onmogelijk, vooral als je het vergelijkt met andere fietssloten. Het reclamebureau maakte de campagne-uiting van op straat gevonden restanten van minder sterke, wél opengebroken fietssloten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAXA_billboard_plano_LR.jpg
The making of:
AXA Victory Making of
Credits:
Bureau: TBWA\
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid