Overslaan en naar de inhoud gaan

Nationale-Nederlanden ensceneert live-inbraak op Periscope

Met de actie brengt de verzekeringmaatschappij een nieuwe tool onder de aandacht: De Nationale Inbrekersindex.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne werd bedacht en uitgevoerd door .

related partner content for mobile comes here

wil met de actie mensen bewust maken van de risico’s op inbraak, met name in deze zomerperiode.

Via de livestreamingdienst van Twitter konden mensen meekijken hoe ex-inbreker Evert Jansen - van Stichting Veiligheid & Preventie - inbrak in een ‘gewoon’ rijtjeshuis. De inwoners van het huis wisten van de inbrak af en keken live mee. De inbraakvideo werd snel opgepikt door enkele nieuwssites, blogs en Facebook-groepen. Ook internationaal kwam er aandacht voor ‘’s werelds eerste gelivestreamde inbraak op Periscope’.

Nationale Inbrekersindex
Nationale-Nederlanden introduceert met de live-inbraak de Nationale Inbrekersindex. Met de index kunnen mensen testen hoe inbraakgevoelig hun huis is. Wanneer iemand de inbrekersindex invult, maakt diegene kans om een echte inbreker in huis te winnen. Jansen komt dan hoogstpersoonlijk langs met advies om het huis nog beter te beveiligen.

Op de van de verzekeringsmaatschappij kunnen mensen meer tips en informatie vinden over inbraakgevoeligheid van hun huis.

De live-inbraak:

The making-off:

Credits
Client: Nationale-Nederlanden, Carola Ticheler
Agency: Grey Benelux
Creative Director: Frank van Rooijen
Strategie: Miriam Sijmonsbergen
Concept: Chris Krabbendam, Fabian Sapthu, Frank van Rooijen, Paul van Uden, Anne-Maro Huberts
Art Director: Frank van Rooijen, Paul van Uden, Fabian Sapthu,
Copywriter: Chris Krabbendam, Anne-Maro Huberts
Design: Linda van Keulen
Digital Realization: Grey Benelux; Oscar Winkelaar, Carlo Pols
Account: Eveline Herklots
Production Company: Filmgasten; Reinjan Prakke, Kevin Kimman
Director: Kevin Kimman
Ex-burglar: Evert Jansen van Stichting Veiligheid & Preventie

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in