Overslaan en naar de inhoud gaan

Conclusion breidt uit met twee redactionele medewerkers

Tim de Zeeuw en Frederieke de Vries aan de slag bij bureau uit Nieuwegein
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Conclusion Communication heeft zich op redactioneel vlak versterkt met twee extra medewerkers: Tim de Zeeuw en Frederieke de Vries.

related partner content for mobile comes here

Tim de Zeeuw was na zijn opleiding journalistiek werkzaam bij het Eindhovens Dagblad en voor Dichtbij.nl, voordat hij aan de slag ging voor Rabobank Nederland waar hij onder meer meewerkte aan de nieuwe website Rabobank.nl.

Frederieke de Vries werkte, na een masteropleiding journalistiek, de afgelopen zeven jaar als redacteur bij contentmarketingbureau MPG. Hier was ze verantwoordelijk voor de redactionele productie voor diverse klanten, zoals Albert Heijn, UWV, Karwei en Rabobank.

De redactie binnen Conclusion Communication bestaat nu uit 6 medewerkers. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in