Overslaan en naar de inhoud gaan

Woedend! maakt tv-commercial voor Squla

Het online oefenprogramma voor kinderen moet leren leuk maken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Thuis leren is voor kinderen op de basisschool meestal niet erg spannend, maar met Squla krijgen ze dezelfde lesstof gepresenteerd op een manier die meer lijkt op gamen dan op leren - de iPad hoeft dus niet meer in de kast verstopt te worden.

related partner content for mobile comes here

Samen met bedacht Woedend! een tv-commercial om het platfom goed op het netvlies te krijgen bij de start van het nieuwe schooljaar. De commercial presenteert een scène uit een vrolijk schooltoneelstuk waarbij de kinderen zelf één van de Squla games uitbeelden op het podium:

90.000 abonnees

Squla heeft ruim 90.000 betalende abonnees in Nederland. Het educatieve gaming-platform wordt nu ook in Polen gelanceerd, ondersteund door een lokale versie van de nieuwe TV commercial.

Woedend! filmde het minitoneelstuk in samenwerking met WoodWork op locatie in theater het Zonnehuis in Amsterdam-Noord.

Credits

Klant: Tijntje Louwers/Squla

Concept: Woedend!

Regie & productie: Balster van Duijn/Woodwork

Sound design: Francis Locadia/RecSound

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in