Overslaan en naar de inhoud gaan

Shots Awards 2015 roept reclamemakers op met rake promotiefilm

Adverteerders, creatieven en regisseurs bereiden zich voor op een 'letterlijke' strijd in de boksring.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Het concept en de ambitie van de Shots Awards 2015 was simpel. De reclamewereld is een grote, onbegrensde wereld, gevuld met onzin. Met de promo doen we een poging om de dagelijkse struggle van reclamemakers uit te beelden in de hoge kwaliteitsstandaard van Shots&;, aldus Naked&;s head of creative Cyrus Vantoch-Wood.

Om kans te maken op een Shots Award kunnen reclamemakers hun campagne insturen tot 21 augustus aanstaande. Meer informatie is te vinden op de site van de .

Credits
Agency: Naked Communications Europe
Production: Naked Communications Europe
Composer: Benjamin Price
Associate Creative Director: Catherine Hope
Creative Director: Cyrus Vantoch-Wood
Director: Kell Mitchell
Director of Photography: Edward Edwards
Lighting Director: Robin Brigham
SFX Make-Up: Serena Loos
Props Stylist: Katie Fotis

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in