Overslaan en naar de inhoud gaan

Andrélon viert verjaardag met limited edition shampoo

Het shampoomerk viert haar vijfenzeventigste verjaardag ook op de winkelvloer.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het haarverzorgingsmerk van Unilever bestaat 75 jaar en viert dat met een &;Happy Hair Day shampoo&;.

related partner content for mobile comes here

Fans
De Happy Hair Day shampoo is samen met Andrélon fans ontwikkeld; Andrélon vroeg de fans waar de ideale shampoo aan moet voldoen om een ‘happy hair day’  te hebben. Volume en glans bleken bovenaan het wensenlijstje te staan.

Limited edition
Bij aankoop van een Andrélon product, krijgen klanten de limited edition shampoo er gratis bij. Komende maand organiseert Andrélon daarnaast op de winkelvloer om haar verjaardag te vieren.

Het begin
Kapper André de Jong begon ooit met shampoos in de varianten Dennen (glans), Milky (verfrissend) en Ei (antiroos). Inmiddels is het het &;meest verkochte haarverzorgingsmerk in Nederland&;, aldus Andrélon.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in