
Het haarverzorgingsmerk van Unilever bestaat 75 jaar en viert dat met een 'Happy Hair Day shampoo'.
Fans
De Happy Hair Day shampoo is samen met Andrélon fans ontwikkeld; Andrélon vroeg de fans waar de ideale shampoo aan moet voldoen om een ‘happy hair day’ te hebben. Volume en glans bleken bovenaan het wensenlijstje te staan.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandTeamleider Communicatie
KRO-NCRVBelgische Social & Content Marketeer
Kamera Express Groep
Limited edition
Bij aankoop van een Andrélon product, krijgen klanten de limited edition shampoo er gratis bij. Komende maand organiseert Andrélon daarnaast acties op de winkelvloer om haar verjaardag te vieren.
Het begin
Kapper André de Jong begon ooit met shampoos in de varianten Dennen (glans), Milky (verfrissend) en Ei (antiroos). Inmiddels is het het 'meest verkochte haarverzorgingsmerk in Nederland', aldus Andrélon.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee