Overslaan en naar de inhoud gaan

Buro Benk gaat aan de slag voor Chivas Regal

Het eerste wapenfeit van het activatiebureau wordt de ‘Gentlemen’s BBQ’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De doelstelling van de samenwerking is het claimen van een nieuw gebruiksmoment en het bereiken van de ‘moderne gentleman’.

related partner content for mobile comes here

‘Wij hebben gekozen voor , omdat het bureau veel ervaring heeft in activaties voor slijterijen en retailers’, aldus Ries Bokken, brand manager van het whiskymerk . ‘Buro Benk is medeverantwoordelijk voor de samenwerking met Weber en voor de creatieve en effectieve doorvertaling naar de winkelvloer, incluis ondersteunende online winactie.&;

Bastiaan Krips, oprichter en joint marketing director van Buro Benk: ‘Waar de meeste merken zich voor het BBQ-moment richten op de stoere man, richt Chivas zich in de campagne op de gentleman. Chivas en BBQ gaan heel goed samen. Behalve dat het gebruiksmoment in de campagne wordt geclaimd, wordt dit ook uitgebreid door de toevoeging van tips en suggesties voor bijvoorbeeld whisky-vleesmarinade en zomerse whisky-cocktails. Hiermee verbindt Chivas haar naam aan de compleet verzorgde stijlvolle “Gentlemen’s BBQ”.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in