Overslaan en naar de inhoud gaan

Ster viert 50-jarig bestaan met eigen commercial

Stichting Ether Reclame (Ster) bedankt kijkers en adverteerders met commercial vol hoogtepunten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de oprichting van de Ster in 1965 ging televisie- en radioreclame in Nederland officieel van start. Een halve eeuw Ster staat voor vele memorabele, baanbrekende, humoristische en spraakmakende commercials. In de commercial die vanavond wordt uitgezonden ter gelegenheid van het 50-jarig bestaan, is een selectie te zien van de meest legendarische filmpjes.

related partner content for mobile comes here

En wat Arian Buurman, algemeen directeur Ster, betreft is het einde nog lang niet in zicht. &;In een explosief medialandschap hebben wij ons van monopolist succesvol ontwikkeld tot innovatieve marktpartij. En door te blijven innoveren willen we ook op de lange termijn een stabiele Ster-bijdrage leveren.&;

Bekijk de commercial die Ster uitzendt om kijkers en adverteerders te bedanken.

De tijdlijn geeft in één oogopslag de rijke geschiedenis van Ster weer.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in