Overslaan en naar de inhoud gaan

Bavaria maakt van bier drinken topsport in nieuwe ‘Kroeg-commercial’

De commercial is een vervolg van de campagne rondom Café de Kroeg.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ontwikkelde de campagne in samenwerking met andere partijen als Pink Rabbit, Mindshare en Vice.

related partner content for mobile comes here

In de film zien we een groep ‘kroeggangers’ wachten op hun sportieve vriend. Hoewel ze thuis verteld hebben dat ze een rondje gaan hardlopen, zitten ze vrolijk met elkaar in de kroeg te genieten van een biertje.

Om hun verhaal geloofwaardig te houden, rent de sportieveling van de groep een rondje van tien kilometer met ieders telefoon. Zo keren ze later weer tevreden naar huis, waar naar alle waarschijnlijkheid een trotse vrouw zit te wachten met een &;verse&; radler.

Credits
Creatieve directie: Creatie Selmore
Copy Writer: Creatie Selmore
Art Director: Creatie Selmore
RTV Producer: Hanneke Kampschreur / Monique van Smaalen
Account: Niels Heimens, Chantal Ebbinge
Strategie: Gijs de Bruijn, Gerben van der Zwaard
Klant verantwoordelijk: Ralph Bongaerts, Jeroen Vonk, Laurie van Zeeland

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in