Overslaan en naar de inhoud gaan

Richard Smoorenburg leidt Traffic4u

De nieuwe managing director wordt eindverantwoordelijk voor alle activiteiten van het online performance bureau en technologie-dochter…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Richard Smoorenburg, eerder Head of Sales bij iProspect en nu nog General Manager van ticketingbedrijf Paylogic, start per 1 oktober in zijn nieuwe rol.

related partner content for mobile comes here

Diederik Breijer, ceo IPG Mediabrands Benelux, de mediaholding waartoe Traffic4u behoort, zegt over Richard Smoorenburg: &;We zochten iemand die impact heeft, die snapt hoe de performance business zich de komende jaren ontwikkelt en hoe we de dienstverlening van Traffic4u en bGenius hiervoor verder ontwikkelen; zelfstandig maar zeker ook in samenwerking met Mediabrands als groep. Richard heeft aangetoond de visie te hebben - zowel inhoudelijk als ook wat betreft de technologische kant van de industrie – om dit relevant te kunnen maken naar onze klanten en partners. Het talent dat hij in huis heeft en de natuurlijke autoriteit die hij tijdens het selectieproces liet zien, geven mij veel vertrouwen in hem. Samen met het managementteam, inclusief de onlangs aangetrokken Stijn Fien, kijk ik uit naar een lange periode van groei en ontwikkeling van Traffic4u en bGenius onder zijn leiding.&;

Smoorenburg vult aan: &;Het mogen leiden van een toonaangevend online performance bureau is een fantastische kans. Traffic4u en bGenius vervullen beide een centrale rol in de technologische marketingwedloop, de veranderende behoefte van adverteerders en het sterk groeiende aandeel van performance marketing. De chemie met het managementteam is vanaf het eerste gesprek heel goed geweest – de gedrevenheid, de ambitie, elkaar scherp houden en online marketing écht willen veranderen zijn eigenschappen die we als managementteam delen. Ik kijk er dan ook enorm naar uit deze energie om te zetten in concrete en meetbare resultaten voor al onze klanten.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in