Start campagne sociale veiligheid OV
Deze campagne, met het motto: 'Gerust met het openbaar vervoer', maakt maatregelen en acties zichtbaar die het kabinet, de lokale overheden en de
vervoerbedrijven nemen om de veiligheid in het openbaar vervoer te
verbeteren. Elke campagne-uiting bestaat uit een beeldmerk, het motto met daaronder de concrete maatregel die de afzender gaat nemen of heeft genomen.
Concrete maatregelen waarmee de campagne van het ministerie start, zijn
de 27 miljoen euro voor de 785 controleurs en conducteurs in tram en
metro voor de vier grote steden en de uitbreiding van de spoorwegpolitie.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
Andere deelnemende partijen zullen de komende tijd hun maatregelen
presenteren onder het nieuwe logo en onder het motto 'Gerust met het
openbaar vervoer'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid