Overslaan en naar de inhoud gaan

Vrumona etcetera lanceren cocktail-cd

Een dubbel cd met loungemuziek die door United Recordings, EMI Music, Vrumona, Radio 538, Van Leest en Konmar in de markt wordt gezet. …
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op de cd staan o.a. Coldplay, Jill Scott, Groove Armada, Armin van Buuren en Bebel Gilber. Daarmee heeft de cd ‘een duidelijke crossover naar het mainstream publiek’, aldus creative manager Marc van der Haas van United Recordings.

related partner content for mobile comes here

United Recordings bedacht en ontwikkelde het concept in nauwe samenwerking met EMI, samen zijn ze verantwoordelijk voor de marketing, sales en distributie. Royal Club leverde de content en fungeert als sponsor en Radio 538 zorgt voor de media exposure. In de retail ondersteunt Van Leest de cd op krachtige wijze op de winkelvloer en website, terwijl Konmar de cd promotioneel inzet in de supermarkten.
Naast de traditionele marketing zijn er samen met de partners een groot aantal tailor made acties ontwikkeld. Zo is Music For Cocktails in week 39 met korting verkrijgbaar bij Konmar indien men 1 fles Royal Club koopt. Precies 2 weken later start op Radio 538 een totaal nieuwe campagne waarbij men tegen inlevering van één Royal Club dop de CD met korting kan kopen bij Van Leest. Uiteraard is de website ook actief. Hier kan de koper van de CD zich abonneren op een wekelijkse newsletter. Op deze wijze wordt men op de hoogte gehouden over alles wat met cocktails, lounge en lifestyle te maken heeft.

’In een tijd waar de CD markt onder druk staat, moet je simpelweg innovatief zijn. Ik ben daarom heel blij dat we samen met alle partners iets heel moois hebben afgeleverd. Ik zie deze CD dan ook als een blauwdruk voor de toekomst’, aldus Theo Verplancke, managing director van United Recordings.
Pacal van Ham, Brand Manager Royal Club, vult aan: ‘Al in het begin van het project was het duidelijk dat het concept één op één aansloot bij het merk Royal Club: stijlvol, volwassen en onderscheidend. In de frisdrank industrie is het een uitdaging om merkcommunicatie ook daadwerkelijk om te zetten in merkbeleving. Music For Cocktails is hier een mooi voorbeeld van. De sfeer die de consument beleeft tijdens het luisteren van de CD wordt gekoppeld aan het merk Royal Club, zeker als daarbij een lekkere Royal Club cocktail uit het receptenboekje wordt gedronken!’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in