Vrumona etcetera lanceren cocktail-cd
Op de cd staan o.a. Coldplay, Jill Scott, Groove Armada, Armin van Buuren en Bebel Gilber. Daarmee heeft de cd ‘een duidelijke crossover naar het mainstream publiek’, aldus creative manager Marc van der Haas van United Recordings.
United Recordings bedacht en ontwikkelde het concept in nauwe samenwerking met EMI, samen zijn ze verantwoordelijk voor de marketing, sales en distributie. Royal Club leverde de content en fungeert als sponsor en Radio 538 zorgt voor de media exposure. In de retail ondersteunt Van Leest de cd op krachtige wijze op de winkelvloer en website, terwijl Konmar de cd promotioneel inzet in de supermarkten.
Naast de traditionele marketing zijn er samen met de partners een groot aantal tailor made acties ontwikkeld. Zo is Music For Cocktails in week 39 met korting verkrijgbaar bij Konmar indien men 1 fles Royal Club koopt. Precies 2 weken later start op Radio 538 een totaal nieuwe campagne waarbij men tegen inlevering van één Royal Club dop de CD met korting kan kopen bij Van Leest. Uiteraard is de website www.musicforcocktails.nl ook actief. Hier kan de koper van de CD zich abonneren op een wekelijkse newsletter. Op deze wijze wordt men op de hoogte gehouden over alles wat met cocktails, lounge en lifestyle te maken heeft.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
’In een tijd waar de CD markt onder druk staat, moet je simpelweg innovatief zijn. Ik ben daarom heel blij dat we samen met alle partners iets heel moois hebben afgeleverd. Ik zie deze CD dan ook als een blauwdruk voor de toekomst’, aldus Theo Verplancke, managing director van United Recordings.
Pacal van Ham, Brand Manager Royal Club, vult aan: ‘Al in het begin van het project was het duidelijk dat het concept één op één aansloot bij het merk Royal Club: stijlvol, volwassen en onderscheidend. In de frisdrank industrie is het een uitdaging om merkcommunicatie ook daadwerkelijk om te zetten in merkbeleving. Music For Cocktails is hier een mooi voorbeeld van. De sfeer die de consument beleeft tijdens het luisteren van de CD wordt gekoppeld aan het merk Royal Club, zeker als daarbij een lekkere Royal Club cocktail uit het receptenboekje wordt gedronken!’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid