Commerciële zenders op 43,3 procent
De (grote) commerciële omroepen behaalden in week 40 opgeteld een marktaandeel van 43,3 procent, de publieke zenders hadden gezamenlijk…
Marktleider RTL4 scoorde 16,2, RTL5 4,5 en Yorin 5,1 procent. SBS6 had 9,5 procent, Net5 5,3 en Veronica 2,7.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Studio Sport-uitzending van gisteravond 19.00 uur was het best bekeken programma met ruim 3,3 miljoen kijkers, gevolgd door Kopspijkers met 2,75 miljoen kijkers, Ajax-Club Brugge met 2,6 miljoen, Baantjer met bijna 2,5 miljoen en Spoorloos met 2,4 miljoen kijkers. De Peter R. de Vries uitzending over het verleden van Mabel Wisse Smit staat met 1,7 miljoen kijkers op een tiende stek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid