Slimme BH of slimme marketing?


Lingeriemerk Lisca is momenteel een bh aan het testen die het decolleté dieper zou maken wanneer een vrouw zich sexy voelt. Dat melden The Sun en nu.nl vandaag. De bh zou reageren op verschillen in lichaamstemperatuur die veroorzaakt worden door seksuele opwinding.
Het schuim, dat in de cups verwerkt is, zou bij een temperatuurstijging opzwellen. Hierdoor wordt het decolleté dieper. Wanneer de opwinding bij de draagster verdwijnt, zou ook de zwelling in de cups verdwijnen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn de categorie zinloze producten is dit wel een absolute topper. Wat komt er hierna nog? De herenonderbroek met opzwellend kruis? Het is wel een prachtig PR verhaal natuurlijk. De hits naar de website zijn in ieder geval enorm gestegen, volgens Google Trends.
Ik denk echter niet dat veel vrouwen zitten te wachten op een dynamisch decolleté, dat beweegt met de temperatuurschommelingen. Ik voorspel dat de score van dit product niet veel beter zal zijn als die van onze toppers gisteren in Moskou. Wat waarschijnlijk wel zal gaan opzwellen is het banksaldo van Lisca door de extra media-aandacht die dit produkt hen oplevert. Die zal de verkoop van de rest van hun assortiment wel eens een flinke push (up) kunnen geven. Slimme zet dus van Lisca.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid