Overslaan en naar de inhoud gaan

Slimme BH of slimme marketing?

Lingeriemerk Lisca is momenteel een bh aan het testen die het decolleté dieper zou maken wanneer een vrouw zich sexy voelt. Dat melden The…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lingeriemerk is momenteel een bh aan het testen die het decolleté dieper zou maken wanneer een vrouw zich sexy voelt. Dat melden The Sun en nu.nl vandaag. De bh zou reageren op verschillen in lichaamstemperatuur die veroorzaakt worden door seksuele opwinding.

related partner content for mobile comes here

Het schuim, dat in de cups verwerkt is, zou bij een temperatuurstijging opzwellen. Hierdoor wordt het decolleté dieper. Wanneer de opwinding bij de draagster verdwijnt, zou ook de zwelling in de cups verdwijnen.

In de categorie zinloze producten is dit wel een absolute topper. Wat komt er hierna nog? De herenonderbroek met opzwellend kruis? Het is wel een prachtig PR verhaal natuurlijk. De hits naar de website zijn in ieder geval enorm gestegen, volgens Google Trends.

Ik denk echter niet dat veel vrouwen zitten te wachten op een dynamisch decolleté, dat beweegt met de temperatuurschommelingen. Ik voorspel dat de score van dit product niet veel beter zal zijn als die van onze toppers gisteren in Moskou. Wat waarschijnlijk wel zal gaan opzwellen is het banksaldo van Lisca door de extra media-aandacht die dit produkt hen oplevert. Die zal de verkoop van de rest van hun assortiment wel eens een flinke push (up) kunnen geven. Slimme zet dus van Lisca.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in