Overslaan en naar de inhoud gaan

Open Merk

De Giro d’Italia is afgelopen zaterdag weer van start gegaan. Het Merk Ivan Basso werd drie jaar geleden verdacht van het gebruik van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij heeft geleerd van zijn gedrag en de gevolgen daarvan. Hij wil weer winnen maar wel volledig transparant in zijn gedrag. Op kunt u iedere beweging op ieder moment van volgen. Ivan laat al zijn conditie waardes zien en zijn trainingsarbeid. Ook zijn voedingspatroon, zijn charitatieve daden en sponsorverplichtingen kan iedereen volgen via het net.

related partner content for mobile comes here

Je kan dus iedere minuut van de dag het Merk Basso controleren.
Een defensieve houding? Ja maar ook een nieuwe manier om je Merkwaarden in de markt te zetten. kan je op Twitter volgen maar Ivan gaat een stapje verder.

Misschien iets voor ConsumensMerken waar het hele productie en distributieproces te volgen is. Van de briefing aan het reclamebureau en de campagne/conceptfase tot de productie van de commercial en de discussies over de internetstrategie.

Utopie? Volgens mij kan je als Merk er misschien meer mee bereiken dan een manipulerende reclamecampagne. De concurrentie zal natuurlijk ook meekijken. . maar so what?

Het open Merk heeft de toekomst.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in