Open Merk


Hij heeft geleerd van zijn gedrag en de gevolgen daarvan. Hij wil weer winnen maar wel volledig transparant in zijn gedrag. Op www.mapeisport.it/ivanbasso kunt u iedere beweging op ieder moment van Ivan volgen. Ivan laat al zijn conditie waardes zien en zijn trainingsarbeid. Ook zijn voedingspatroon, zijn charitatieve daden en sponsorverplichtingen kan iedereen volgen via het net.
Je kan dus iedere minuut van de dag het Merk Basso controleren.
Een defensieve houding? Ja maar ook een nieuwe manier om je Merkwaarden in de markt te zetten. Lance Armstrong kan je op Twitter volgen maar Ivan gaat een stapje verder.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMisschien iets voor ConsumensMerken waar het hele productie en distributieproces te volgen is. Van de briefing aan het reclamebureau en de campagne/conceptfase tot de productie van de commercial en de discussies over de internetstrategie.
Utopie? Volgens mij kan je als Merk er misschien meer mee bereiken dan een manipulerende reclamecampagne. De concurrentie zal natuurlijk ook meekijken. . maar so what?
Het open Merk heeft de toekomst.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid