Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma reorganiseert titels in etalage toch

In het reorganisatieplan is de hakbijl voor de glossy's en andere 'te verkopen titels niet aan bod gekomen. Nu wil Sanoma ook daar toch…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is NVJ-tijdschriftsecretaris Yvonne Dankfort die in het klokkentouw is gaan hangen. Zij meldt dat Sanoma de de glossy’s Beau Monde, Grazia en Marie-Claire nu al wil omvormen tot een rompredactie.

related partner content for mobile comes here

Een reorganisatie van bladen die Sanoma in de etalage heeft staan, is nooit aan bod gekomen in het reorganisatieplan. Bovendien zouden de plannen niet stroken met bestaande redactiestatuten. Dankfort heeft Sanoma om opheldering gevraagd.

Dankfort stelt dat werknemers van titels in de verkoop, die hadden verwacht mee te gaan bij een eventuele verkoop, straks nul op rekest zouden kunnen krijgen.

Een woordvoerster van Sanoma zegt inhoudelijk niet op de zaak in te willen gaan. &;Wij zijn in contact met de bonden en spreken hen aanstaande dinsdag weer. We zullen ons standpunt dan (opnieuw) aan hen toelichten.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in