Overslaan en naar de inhoud gaan

Creatieve directie DDB & Tribal uitgebreid, Chalmers vertrokken

Executive creative director Mark Chalmers is na ruim een half jaar vertrokken bij DDB & Tribal. Het bureau neemt actie en breidt de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Menno Schipper en Nils Taildeman zijn bij DDB & Tribal benoemd tot creative director. De benoeming is het gevolg van groei van DDB & Tribal in 2013, dat klanten won als TomTom, C&A en adidas. Daar komt bij dat executive creative director Mark Chalmers het bureau heeft na ruim een half jaar heeft verlaten. Chalmers werd in maart vorig jaar , die naar Londen vertrok. 

related partner content for mobile comes here

Schipper en Taildeman, die ruim 5 jaar bij het bureau in dienst zijn, versterken het creatieve directie team dat momenteel bestaat uit Joris Kuijpers, Dylan de Backer, Bart Mol en Pol Hoenderboom.

Ivo Roefs over de benoeming: &;Menno en Nils hebben de afgelopen jaren bewezen niet alleen goed te zijn in above the line, maar ook gevoel te hebben voor geïntegreerde campagnes met een digitaal hart. In 2013 hebben we er een flink aantal nieuwe klanten bij gekregen, teveel klanten voor de 4-koppige creatieve directie om te overzien. De promotie van Menno & Nils was nodig maar ook meer dan logisch. Daarnaast vinden we het bij DDB & Tribal Amsterdam belangrijk dat talent zich kan blijven door ontwikkelen.&;

Schipper & Taildeman worden eindverantwoordelijk op Nuon/Vattenfall, Mammoet, Chocomel, Verbond van Verzekeraars en InShared. Voor die laatste hebben zij met hun werk vorig jaar nog een zilveren ADCN Lamp en 3 keer zilver bij Eurobest ontvangen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in