Overslaan en naar de inhoud gaan

Eneco, ONVZ en Lommerrijk op voor Internal Branding Jaarprijs

De vakjury van de Internal Branding Jaarprijs heeft Eneco, ONVZ en horecaonderneming Lommerrijk aangewezen als finalisten voor de Internal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 11 maart 2014 wordt de winnaar bekend gemaakt. De Internal Branding Jaarprijs is een vakprijs voor een bedrijf of organisatie waar Internal Branding in dat jaar aantoonbaar effect heeft gehad.

related partner content for mobile comes here

Energieleverancier Eneco heeft met Eneco Express een plaats in de finale bemachtigd. Eneco Express is een unieke vorm van Social Media voor intern gebruik waarmee medewerkers met verhalen en ideeën hun collega&;s inspireren en activeren op de strategie van Eneco. Lommerrijk Lommerrijk is een Rotterdamse horecaonderneming. De jury heeft Lommerrijk genomineerd omdat aan de hand van een duidelijke positionering de eigen mensen ‘in charge’ zijn gezet. Volgens de jury verdient zorgverzekeraar ONVZ een finaleplek omdat er veel aandacht en geduld is getoond om de boodschap stapsgewijs en vanuit een olievlekwerking bij de medewerker over te brengen

De Internal Branding Jaarprijs – voorheen NIMA Internal Branding Jaarprijs - bestaat sinds 2010 en was een initiatief van het NIMA, dat inmiddels relevante partners heeft gezocht om de prijs mee in de markt te zetten. Dit zijn Logeion, EURIB, HRcommunity en HR-Communicatie.nl.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in