Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne van de dag: De juiste vragen van Univé.

Univé gelooft in de zelfredzaamheid van klanten. Roorda vertaalde dat in een communicatiethema.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

&;De juiste vragen leiden tot de juiste beslissingen.&; Dat is het communicatiethema dat Roorda bedacht bij het geloof dat Univé heeft in de zelfredzaamheid van klanten: &;Univé gelooft dat klanten zelf het beste weten wat ze wel en niet willen verzekeren.&;

related partner content for mobile comes here

We zien een zelfredzame automobilist - prakkiserend - door een parkeergarage naar zijn auto teruglopen. Dan is hij eruit. Hij weet hoe hij zijn auto wil verzekeren en keert terug naar het verzekeringskantoor om dat rond te maken met de dame van Univé.

Roorda ontwikkelde ook drie outdoor uitingen.

 

 

Credits:
Bureau: Roorda Reclamebureau
Creatie: Joeri Jansen, Allard Jaspars
Strategie: Marieke van den Berg
RTV: Marcel Ossendrijver
Regisseur: Arne Toonen (Hazazah)Camera: Menno Mans
Edit: Brian Ent
Geluid: Geert van Gaalen (Studio de Keuken)
Postproductie: Storm
Fotografie: Jeroen Hofman
Klant: Univé
Verantwoordelijk bij klant: Annemieke van der Zalm, Johan Buigholt, Kim Mondria, Paula Behrens, Evelyn Osinga, Hedica Seinen

Outdoor uiting:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in