Overslaan en naar de inhoud gaan

Lassie komt met nieuwe visuele rijstreceptensite

Rijstfabrikant Lassie, onderdeel van het Spaanse voedingsconcern Grupo SOS, heeft een nieuwe rijstreceptensite gelanceerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

NR6 nam strategie, concept en design voor zijn rekening. In samenwerking met media 599 is de technische realisatie uitgevoerd. Na een herpositionering wil Lassie via de nieuwe website zijn nieuwe identiteit zichtbaar maken, passend bij de slogan ‘altijd goed’.

related partner content for mobile comes here

‘De nieuwe site is visueel, educatief en de nadruk ligt op recepten met rijst: lekkere recepten die snel, gezond en makkelijk te maken zijn’, aldus Lassie. Paul Stam, Marketingmanager van Lassie: ‘De opdracht voor NR6 was uitdagend:  verander Lassie.nl van een merkenwebsite in een receptenwebsite. Bovendien moest de website technisch up to date zijn om weer een paar jaar mee te kunnen en de juiste merkuitstraling te hebben.’

Consumenten kunnen op verschillende manieren recepten zoeken op de site.  Zo kan er worden geselecteerd op ingrediënten, soorten rijst, menugang, bereidingstijd, keuken soort en calorieën per persoon. De vorig jaar door NR6 gelanceerde innoverende nieuwe service  ‘ De Lassie Kookpiloot - een online tool die je stap voor stap instructies geeft om een lekkere maaltijd te bereiden,  maakt nog steeds onderdeel uit van de site. Een deel van de beschikbare recepten zijn te bereiden met de hulp van de Kookpiloot. Gezien de ambitie om de leukste receptensite van Nederland te worden, zullen op termijn onderdelen aan de site worden toegevoegd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in