Overslaan en naar de inhoud gaan

Vincent Sieben voorzitter NIMA Young Professionals

Vincent Sieben (Grontmij) heeft het voorzitterstokje van NIMA Young Professionals overgenomen van Arlette Warmerdam (IBM).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Donderdag 30 januari heeft Vincent Sieben (Grontmij) het voorzitterstokje van NIMA Young Professionals overgenomen van Arlette Warmerdam (IBM).

related partner content for mobile comes here

Sieben is marketeer bij het beursgenoteerde ingenieursbureau Grontmij en is ruim een jaar actief in het bestuur van NIMA Young Professionals. &;Ik kwam in contact met NIMA Young Professionals via het coachingprogramma NIMA Career Booster. Het is een superinteressant netwerk met interessante activiteiten. Afgelopen jaar organiseerde NIMA Young Professionals bijvoorbeeld Top Marketing Tours bij Miele, Unicef, transavia.com en Telfort. Keer op keer zeer inspirerende kijkjes in de keuken waar ik veel leuke mensen leerde kennen. Al snel wist ik dat ik mijn steentje wilde bijdragen in het bestuur. Toen Arlette me eind vorig jaar vroeg om haar op te volgen hoefde ik dan ook niet lang na te denken. We hebben een topbestuur van negen enthousiaste jonge marketeers waardoor we hoogwaardige activiteiten kunnen neerzetten. Ik kijk er erg naar uit om samen met de overige bestuursleden inspiratie te (blijven) geven aan young professionals in marketing, sales en communicatie.&;

Aanstekelijk enthousiasme
Arlette Warmerdam (IBM) heeft een belangrijke rol gespeeld in het verder professionaliseren van NIMA Young Professionals. Op gedreven inspiratievolle wijze en met een aanstekelijk enthousiasme wist ze haar collega bestuursleden en anderen perfect te motiveren. Arlette heeft een andere zingevende uitdaging gevonden als communications advisor van Stichting Semmy. Bij IBM Benelux is Arlette verantwoordelijk voor brand strategy en transformeerde de IBM-productiefolder tot een volwaardig bedrijfsmagazine. Daarnaast was zij genomineerd voor VIVA400 2013 en Marketing Talent of the Year in 2011. NIMA dankt Arlette voor haar inzet en wenst haar veel succes in haar veelbelovende toekomst.

NIMA Young Professionals organiseert activiteiten op het gebied van personal branding voor young professionals (25-35 jaar) in marketing, sales en communicatie, zoals de Top Marketing Tour sessies.

Meer informatie over NIMA Young Professionals is te vinden op de .

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in