Overslaan en naar de inhoud gaan

Aan de slag met Knorr bij de ADCN/Ster Extra Workshop

Voor junior strategen en creatieven wordt op donderdag 16 januari in de Beurs van Berlage de aftrap gegeven voor een vier weken durende…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens de workshop wordt door een samenwerking van strategen met creatieven gewerkt aan een geïntegreerde campagne voor Knorr in het kader van Ster Extra, de second screen app van Ster.

related partner content for mobile comes here

Twee fases
De strategen van AGP (Account Planning Group) zullen in de eerste twee weken elkaar challengen op het uitwerken van de briefing en het bepalen van een strategische visie.

De winnende strateeg zal direct doorpresenteren aan junior creatieven van JongeHonden en de ADCN, die eveneens twee weken werken aan deze campagne. Na jurering op 13 februari wordt het winnende creatieve team bekendgemaakt. Dit team gaat mee naar Cannes in de inmiddels legendarische bus van JongeHonden.

De strategen en creatieven zullen tijdens de workshop tussentijds worden gecoacht door creatieven en strategen van AGP, JongeHonden en de ADCN.

Samenwerking AGP en ADCN
Samenwerking met AGP is nieuw voor de ADCN, maar past binnen de visie dat strategen een belangrijk bijdrage geven aan de totstandkoming van een creatief idee of campagne. In 2013 stelde de ADCN toetreding van creatief strategen als ADCN-lid al open.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in