Overslaan en naar de inhoud gaan

Overstappers NS station nu ook meegeteld in BRO

Met ingang van 1 januari 2014 worden niet alleen de in- en uitstappers meegenomen in het Buitenreclameonderzoek (BRO), maar ook de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat is het gevolg van een update van het BRO. In de oude situatie werden alleen de contacten van in- en uitstappers meegenomen. Vanaf nu worden ook de contacten van overstappers geteld. Dit zorgt er bijvoorbeeld voor dat er op overstapstations als Utrecht CS meer contacten worden gerapporteerd.

related partner content for mobile comes here

Ook de contacten met out of home-objecten op het tegenoverliggende perron zijn nu meegenomen. Bij het wachten op een perron, wordt er meestal naar de parallelle vlakken op het tegenoverliggende perron gekeken. Dat gegeven is nu ook meegenomen in het onderzoek. Dat zorgt voor een opwaardering van de nu gerapporteerde contacten op het NS-station.

CBS Outdoor is tevreden met de update: ‘Wederom is er een goede stap gezet richting de werkelijke reclamecontacten met OOH objecten op NS-stations.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in