Overslaan en naar de inhoud gaan

Boom Communicatie doet de Rijkspas

Boom Communicatie gaat de nationale campagne verzorgen voor de Rijkspas, een multifunctionele smartcard die toegang biedt tot gebouwen en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijkrelaties heeft na een aanbestedingstraject voor de samenwerking met Boom gekozen.

related partner content for mobile comes here

Joop Maas, adviseur bij Boom, over het waarom van de campagne: ‘Rijksambtenaren kennen de Rijkspas nu vooral als een soort ID-kaart en als toegangsbewijs om hun eigen rijksgebouw binnen te komen. Aan de pas worden nu steeds meer functionaliteiten gekoppeld, die het komende jaar onder de aandacht moeten worden gebracht van pashouders. Een daarvan is het toegang krijgen tot meerdere rijksgebouwen, de zogeheten interdepartementale toegang. Pashouders hoeven dus niet meer per se elke dag naar hun ‘eigen’ werkplek te gaan en kunnen snel naar binnen voor besprekingen. De pas levert op die manier nog meer gebruiksgemak en efficiencyvoordelen op.’

Eind januari moeten de campagnemiddelen al klaar zijn voor de lancering. Directeur Hans van den Boom: ‘De overheid heeft met minder mensen en minder budget behoefte aan een partner die snel en efficiënt resultaat boekt.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in