Overslaan en naar de inhoud gaan

Opnieuw minder omzet detailhandel

De detailhandel heeft in februari 4 procent minder omgezet dan in dezelfde maand van 2004. De prijzen in de detailhandel zijn in deze…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de omzetdaling in februari zet de negatieve ontwikkeling door die in het tweede kwartaal van 2003 is ingezet, zo blijkt uit cijfers van het CBS. In februari 2005 hebben winkels in voedings- en genotmiddelen 1,2 procent minder omzet gerealiseerd dan in februari vorig jaar. De prijzen bij deze winkels waren 0,4 procent lager. Het omzetvolume kwam 0,7 procent lager uit.
Vooral speciaalzaken in voedings- en genotmiddelen boekten een flink lagere omzet. Deze winkels, zoals de groentezaken en de slagerijen, hebben in februari 3,6 procent minder omgezet. De omzet van de supermarkten was in februari 0,7 procent lager dan een jaar eerder.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in