Overslaan en naar de inhoud gaan

Heinekens Vertregt naar SBS

Peter Vertregt, directeur marketing van Heineken Nederland, wordt de commercieel directeur van SBS Broadcasting. Dat wordt naar verwachting…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vertregt is verantwoordelijk voor alle Heinekenmerken in Nederland, dus ook voor Amstel en Brand. Hij geniet ook bekendheid in de branche als bestuurslid van de Bond van Adverteerders, een functie die hij op zal moeten geven door zijn overstap naar de media. Volgens ingewijden wordt Vertregt bij SBS ook verantwoordelijk voor de commerciële kant van de uitgeefactiviteitenen gaat hij in mei aan de slag bij zijn nieuwe werkgever.

related partner content for mobile comes here

Het vertrek van Zwaal is volgens SBS in goed overleg tussen Zwaal en de leiding tot stand gekomen. 'Als een van de medewerkers van het eerste uur heeft hij mede de basis gelegd voor het prachtige mediabedrijf dat SBS Broadcasting inmiddels is geworden', meldt topman Patrick Tillieux.

Wat Zwaal gaat doen, is nog niet bekend. Het eerder aangekondigde vertrek van zakelijk directeur André Kreuzen klopt volgens SBS niet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in