No Impact. Wie durft?
Helemaal geen impact hebben. Het klinkt als de nachtmerrie van een communicatiemanager. Op het gebied van het milieu durft Hanneke het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
No Impact Week is een experiment waar meer dan 800 Nederlanders hun levensstijl onder de loep nemen en hun gedrag op het gebied van consumeren, afval, transport, voedsel, energie en water onderzoeken. Kan het ook anders? Met meer respect voor de planeet? Er zijn ambtenaren bij. Mensen uit het bedrijfsleven. Studenten. En Hanneke dus.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
No Impact Week NL start op zondag 7 november en eindigt op zondag 14 november. Je kan je nog aanmelden. En als je twijfelt? Volg dan de ervaringen van anderen. Dat kan op Facebook en de website van No Impact Week. Hoe het Hanneke vergaat kunt u op deze blog lezen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEmilie van Rappard
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid