Youp en NRC met magazine over helpdesks


Het magazine verschijnt op woensdag 1 december. Dan ligt 'De Help' in de winkel. 'Dit magazine legt op vriendelijke, doch meedogenloze wijze de werkwijze van de helpdesks van grote bedrijven in Nederland bloot', melden de cabaretier en NRC. Voor deze eenmalige uitgave is een redactie samengesteld die bestaat uit hoofdredacteur Youp en enkele redacteuren van NRC Handelsblad.
Na een oproep in NRC Handelsblad verzamelde Van ’t Hek in één week tijd meer dan 6000 verhalen van klanten, die zich 'bedonderd, gekleineerd en gegijzeld voelen door de vaak stroperig werkende servicediensten van grote ondernemingen'. De redactie maakt uit alle verhalen een selectie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVerder verschijnen in ‘De Help’ columns en cartoons van door Van ‘t Hek gevraagde collega’s. Ook gaat de hoofdredacteur proberen een persoonlijk interview te maken met de directeur van T-Mobile. Dat moet een openhartig gesprek worden tussen twee heren onder vier oren. De uitnodiging voor dat gesprek gaat nog dit weekend de deur uit.
In samenwerking met de redactie van NRC Handelsblad wordt er volgens Van ’t Hek in het magazine dieper ingegaan op “helpdesks in het algemeen en die van de telecomboeren in het bijzonder. En dat levert veel onthutsende info op', belooft Van ’t Hek. Zijn actie heeft de afgelopen weken nogal wat losgemaakt.
‘De Help’ verschijnt eenmalig en gaat ongeveer 5 euro kosten. De opbrengst gaat volledig naar een goed doel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid