Overslaan en naar de inhoud gaan

Youp en NRC met magazine over helpdesks

‘De Help’ heet het magazine dat Youp van ’t Hek in samenwerking met NRC Handelsblad uitbrengt over de werkwijze van helpdesks van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het magazine verschijnt op woensdag 1 december. Dan ligt 'De Help' in de winkel. 'Dit magazine legt op vriendelijke, doch meedogenloze wijze de werkwijze van de helpdesks van grote bedrijven in Nederland bloot', melden de cabaretier en NRC. Voor deze eenmalige uitgave is een redactie samengesteld die bestaat uit hoofdredacteur Youp en enkele redacteuren van NRC Handelsblad.

related partner content for mobile comes here

Na een oproep in NRC Handelsblad verzamelde Van ’t Hek in één week tijd meer dan 6000 verhalen van klanten, die zich 'bedonderd, gekleineerd en gegijzeld voelen door de vaak stroperig werkende servicediensten van grote ondernemingen'. De redactie maakt uit alle verhalen een selectie.

Verder verschijnen in ‘De Help’ columns en cartoons van door Van ‘t Hek gevraagde collega’s. Ook gaat de hoofdredacteur proberen een persoonlijk interview te maken met de directeur van T-Mobile. Dat moet een openhartig gesprek worden tussen twee heren onder vier oren. De uitnodiging voor dat gesprek gaat nog dit weekend de deur uit.

In samenwerking met de redactie van NRC Handelsblad wordt er volgens Van ’t Hek in het magazine dieper ingegaan op “helpdesks in het algemeen en die van de telecomboeren in het bijzonder. En dat levert veel onthutsende info op', belooft Van ’t Hek. Zijn actie heeft de afgelopen weken .

‘De Help’ verschijnt eenmalig en gaat ongeveer 5 euro kosten. De opbrengst gaat volledig naar een goed doel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in