Lof Media lanceert Slimme Tijden Campagne


Door juist mannen aan te spreken op de mogelijkheid flexibel te werken, kan een meer evenwichtige verdeling van arbeid en zorg worden bevorderd, met als onderliggende doelstelling het vergroten van de vrouwenparticipatie.
Mannen die vader worden, blijven veelal voltijds werken, omdat ze bang zijn hun loopbaan te schaden. Zijn het taboes in de hoofden van de man of kunnen deze gedachten besproken worden?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne is gericht op mannen in de leeftijd 30-50 jaar. Om de doelgroep te bereiken is gekozen voor een online campagne, bestaande uit een opvallende viral op maxi-curling.nl en de test ‘hoe slim ben jij bezig met je werk-zorgbalans?’ op slimmetijden.nl. Deelnemers aan de test maken kans op een iPad.
Naast de campagne worden ook seminars georganiseerd, ‘Slimme Mannen, Slimmer Werken!’, over flexibel werken door mannen in de sectoren ict, medisch en bouw.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid