Overslaan en naar de inhoud gaan

Lof Media lanceert Slimme Tijden Campagne

Lof Media lanceert de Slimme Tijden Campagne, met als motto ‘echte vaders werken slim’. Deze campagne, ondersteund door het ministerie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door juist mannen aan te spreken op de mogelijkheid flexibel te werken, kan een meer evenwichtige verdeling van arbeid en zorg worden bevorderd, met als onderliggende doelstelling het vergroten van de vrouwenparticipatie.

related partner content for mobile comes here

Mannen die vader worden, blijven veelal voltijds werken, omdat ze bang zijn hun loopbaan te schaden. Zijn het taboes in de hoofden van de man of kunnen deze gedachten besproken worden?

De campagne is gericht op mannen in de leeftijd 30-50 jaar. Om de doelgroep te bereiken is gekozen voor een online campagne, bestaande uit een opvallende viral op en de test ‘hoe slim ben jij bezig met je werk-zorgbalans?’ op . Deelnemers aan de test maken kans op een iPad.

Naast de campagne worden ook seminars georganiseerd, ‘Slimme Mannen, Slimmer Werken!’, over flexibel werken door mannen in de sectoren ict, medisch en bouw.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in